Autor Wątek: chorał gregoriański na ślubie ? / warszawa ?  (Przeczytany 4739 razy)

tomasens

• Gość
chorał gregoriański na ślubie ? / warszawa ?
« dnia: 25-05-2009, 20:34:17 »
dzień dobry,
bardzo się cieszę, że udało mi się znaleźć to forum. 19 września 2009 biorę ślub u Wizytek na Krakowskim Przedmieściu. Razem z narzeczoną chcielibyśmy nadać temu najważniejszemu dla nas dniowi wyjątkowo uroczysty charakter. Na całe szczęście narzeczeni mają pewną możliwość wpływu na oprawę liturgii, dlatego korzystając z tej opcji, chcielibyśmy aby na naszym ślubie śpiewany był chorał gregoriański (a właśnie - czy to dobre sformułowanie - "ktoś śpiewa chorał gregoriański", czy może bardziej w stylu "ktoś śpiewa chorałem gregoriańskim" - przepraszam za pytanie, ale jestem laikiem) ?

Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Czy nawet Wy - osoby ze "światka" - nie odbieracie tego jak jakiś snobizm? Czy chorał jest dobrym śpiewem na ślub? Jakie pieśni byście polecili i - najważniejsze - czy możecie nam pomóc w znalezieniu kogoś, komu można powierzyć to zadanie (Warszawa i okolice) ?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc,
pozdrawiam

aha, uprzedzając pytania. Msza będzie NOMowska. Na Mszę Wszechczasów chodzę od niedawna i po pierwsze dopiero zaczynam się "wdrażać", a po drugie nasz przewodnik duchowy, który będzie nam błogosławił nie potrafi odprawiać Tridentiny. Zamiast tego chcemy więc z narzeczoną "przemycić" jak najwięcej rzeczy do naszego ślubu - chorał, asperges, klękanie na błogosławieństwo (komunia na klęcząco jest u Wizytek jedyną opcją)
« Ostatnia zmiana: 25-05-2009, 20:39:43 wysłana przez tomasens »

knrdsk1

• Główny Moderator
  • Przodownik pracy
    • SŚT
    • Email
Odp: chorał gregoriański na ślubie ? / warszawa ?
« Odpowiedź #1 dnia: 27-05-2009, 22:34:55 »
Proszę się skontaktować w tej sprawie z użytkownikiem Rodyzi, najlepiej jednak po 01 czerwca, bo póki co jest zajęty organizowaniem warsztatów z Macelem Peresem. Podaję mail: [email protected]