Pieśniolotek SEPTUAGESIMAE - jakie pieśni podczas mszy Przedpościa i Wiel.Postu?

Zaczęty przez Martinus, 10-02-2008, 10:46:30

Poprzedni wątek - Następny wątek

Kamilg0

Ustrzyki Dolne, kościół pw. św. Józefa Robotnika
15.03.2019, Piątek - I Tydzień Wielkiego Postu

organistka: s. Michaela

Droga Krzyżowa godz. 17:30:

Przed: Krzyżu Święty nade wszystko (1, 2, 3, 4, 5, 6)
W: Któryś za nas cierpiał rany // I Ty któraś współcierpiała
Z: Przy Twym Krzyżu pragnę być (1, 2, refren [r. podwójnie])

Msza Święta godz. 18:00:

Koronka: O Panie Jezu w Twoim Obrazie (1, 2)
W: Serce me do Ciebie wznoszę (1, 2, refren)
O: Miłujcie się wzajemnie (To jest nowe przykazanie...) (1, 2, refren [r. podwójnie])
K: O Krwi Najdroższa (1, 2, 3)
U: Duszo Chrystusowa
Z: Krzyżu Chrystusa bądźże pochwalony (1, 2, 3)


knrdsk1

Wrocław, kościół p.w. NMP na Piasku, II Niedz. Wielkiego Postu, 17 marca 2019, Msza Święta w Klasycznym Rycie Rzymskim, godz. 9:00; o: AS, s: KZ, KB; m: 5 (bez kadzidła).

In: Reminiscere;

Missa XVII, Credo I;

Grad: Tribulationes [psalmodia, poza częściową intonacją i szczątkowym zakończeniem],
Tr: Confitemini Domino (wg nut jedynie część intonacji i zakończenie (od części przed *) ostatniego wersu, reszta prostą psalmodią II tonu - jak zwykle nakazana przez Duszpasterza konieczność skrótów);
Of: Meditabor;
Co: Intellige / Kłaniam się Tobie (całość, z powt.)
Ost. ewang.: Ave Regina coelorum.

Bartek Żłobiński

Gliwice, kościół p.w. św. Michała Archanioła, II Niedziela Wielkiego Postu, 17  marca 2019, Msza Święta w Klasycznym Rycie Rzymskim , godz. 14:30; organy i śpiew: BŻ

Aspersja: Asperges me.

In: Reminiscere;
Missa XVII, Credo III (Ksiądz nie zgodził się na Credo I, ponieważ wierni bardzo słabo sobie z wszystkim radzą i nowy materiał będzie wprowadzany po Wielkanocy)

Gr: Tribulationes cordis mei (ton psalmowy)
Tr: Confitemini Domino (ton psalmowy)

Po podniesieniu: cisza

Of: Meditabor / Bądź mi litościw (3 zwr.)
Co: Intellige / Jezu, Jezu do mnie przyjdź (4 zwr.)

Ost. Ewang.: Ave Regina coelorum;
Post Missam: "Ogrodzie oliwny" (3 zwr.)

Kefasz

Niepokalanów, drewniana kaplica II Niedziela Wielkiego Postu, 17  marca 2019, Msza Święta w Klasycznym Rycie Rzymskim , godz. 9:30; śpiew: PK


In: Reminiscere; z dwoma wersami psalmu, z GuT
Missa XVII, kyrie nr2, Credo III

Gr: Tribulationes cordis mei z neumami
Tr: Confitemini Domino z neumami

Of: Meditabor z obojgiem wersów

Po podniesieniu: Chwała i dziękczynienie x3
Co: Intellige + 6 wersów psalmowych

niestety ite missa est w tonie innym niż podałem

Ost. Ewang.: Pod Twoją obronę


Natolin, II Niedziela Wielkiego Postu, 17  marca 2019, Msza Święta w Klasycznym Rycie Rzymskim , godz. 15:30; śpiew: PK


In: Reminiscere; z dwoma wersami psalmu, z GuT
Missa XVII, kyrie nr2, Credo III

Gr: Tribulationes cordis mei z neumami
Tr: Confitemini Domino psalmem bo kasłałem już mocno



Of: Meditabor z obojgiem wersów

Po podniesieniu: Chwała i dziękczynienie x3

Co: Intellige + 6 wersów psalmowych

Benedicamus takie jak kyrie

Ost. Ewang.: Któryś za nas cierpiał rany
Pomniki tradycji śpiewaczej:
śpiewniki -> http://chomikuj.pl/Pjetja   !  11-II-14  !
1.Zbiór Pieśni Nabożnych=Śpiewnik Pelpliński=Keller
2.Śpiewnik Kościelny - Mioduszewski, Siedlecki
3.Cantionale ecclesiasticum - różne
4.książki dla kantorów i organistów
prócz tego; ministrantura, liturgika, łacina

Kamilg0

Ustrzyki Dolne, kościół pw. św. Józefa Robotnika
17.03.2019, II Niedziela Wielkiego Postu rok C

organistka: s. Michaela

Msza święta godz. 16:00:

W: Boże w doborci (1, 2)
O: Bóg nad swym ludem (1, 2, refren [r. podwójnie])
K: U Drzwi Twoich (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)
U: Nic
Z: Matko Najświętsza do Serca Twego (1, 2)

Gorzkie Żale godz. 17:00:

Przed Nabożeństwem: 1) Przy Twym Krzyżu pragnę być (1, 2, refren [r. podwójnie])
2) Golgoto (To nie gwoździe Cię przybiły...) (1, 2, 3, refren)
W: O Zbawcza Hostio (1, 2)
Gorzkie Żale cz. 2
Któryś za nas
Święty Boże święty mocny
Przed bł. NS: Przed tak wielkim Sakramentem (1, 2)
Po błogosławieństwie Najświętszym Sakramentem: Niechaj zawsze wszędzie cześć i chwała będzie (3 razy)
Z: Ach mój Jezu ukochany toć masz twarde łoże (1, 2, 3) 



Kamilg0

Ustrzyki Dolne, kościół pw. św. Józefa Robotnika
22.03.2019, piatek II tydzień W. Postu

organistka: s. Michaela

Droga Krzyżowa godz. 17:30:

Przed: 1) Rozpłyńcie się me źrenice (Jezu nasz usłysz nas) (1, 2, 3, 4, 5, 6, refren)
2) Oto Jezus umiera (1, 2, 3, refren [r. podwójnie])
W: Któryś za nas cierpiał rany / I ty któraś współcierpiała
Z: Przy Twym Krzyżu pragnę być (1, 2, refren [r. podwójnie])

Msza Święta godz. 18:00:

Koronka: Miłosierdziem Twoim Panie (1, 2, 3, refren)
W: Wstanę i pójdę do mojego Ojca (1, 2, refren [r. podwójnie])
O: Tyś naszą drogą Chryste (1, refren)
K: Panie nie zasłużyłem abyś wszedł do serca mego (1, 2, 3, refren [r. podwójnie])
U: Nic
Z: Panie Ty Widzisz (1, 2)

Bartek Żłobiński

Gliwice, kościół p.w. św. Michała Archanioła, III Niedziela Wielkiego Postu, 24 marca 2019, Msza Święta w Klasycznym Rycie Rzymskim , godz. 14:30; organy i śpiew: BŻ

Aspersja: Asperges me.

In: Oculi mei;
Missa XVII, Credo III

Gr: Exurge, Domine (ton psalmowy)
Tr: At te levali (ton psalmowy)

Po podniesieniu: cisza

Of: Iustitiae Domini / Ach mój Jezu (3 zwr.)
Co: Passer invenit / Rozmyślajmy dziś (5 zwr.)

Ost. Ewang.: Ave Regina coelorum;
Post Missam: "Ludu mój ludu" (3 zwr.)

sylwek

Bazylika kolegiacka św. Małgorzaty w Nowym Sączu 24 marca 20:15 - III Niedziela Wielkiego Postu.

Śpiewy gregoriańskie wg. neum, prócz Graduału. Ponad to:
Po aspersji: Z Tej Biednej ziemi (3 zwr.)
Ofiarowanie: Krzyżu Chrystusów (12 zwr.)
Komunia: Zbliżam się w pokorze (7 zwr.)
O Krwi Najdroższa (3 zwr.)
Po Ostatniej Ewangelii: Pieśń na zasłonięcie obrazu Przemienienia Pańskiego (Obraz Twój Panie)
Ogrodzie Oliwny (2 zwr.)

Kamilg0

Ustrzyki Dolne, kościół pw. św. Józefa Robotnika
24.03.2019, III Niedziela Wielkiego Postu rok C   

organistka: s. Michaela

Msza święta godz. 16:00:

W: Kto się w opiekę (1, 2) 
Do Ducha świętego: Wzywam Cię przyjdź umocnij mnie (1 raz)
O: Krzyżu Chrystusa bądźże pochwalony (1, 2)
K: Pan Wieczernik przygotował (1, 2, 3, refren [r. podwójnie]) /mel. II/
U: Nic
Z: Panie Ty widzisz (1, 2)

Gorzkie Żale godz. 17:00:

Przed nabożeństwem: 1) Ach mój Jezu ukochany toć masz twarde łoże (1, 2, 3)
2) Przy Twym Krzyżu pragnę być (1, 2, refren [r. podwójnie])
3) Rozpłyńcie się me źrenice (Jezu nasz usłysz nasz) (1, 2, 3, 4, refren)
W: O Zbawcza Hostio (1, 2)
Gorzkie Żale cz. 3
Któryś za nas cierpiał rany
Święty Boże święty mocny
Przed bł. Najświętszym Sakramentem: Przed tak wielkim Sakramentem (1, 2) /mel. greg./
Po bł. Najświętszym Sakramentem: Niechaj zawsze wszędzie cześć i chwała będzie (3 razy)
Z: Wisi na Krzyżu Pan Stwórca Nieba (1, 2, 3)

knrdsk1

Wrocław, kościół p.w. NMP na Piasku, III Niedz. Wielkiego Postu, 24 marca 2019, Msza Święta w Klasycznym Rycie Rzymskim, godz. 9:00; o: AS, s: AI, AK (cyw, kantor) (KZ chory); m: ?.

In: Oculi mei;

Missa XVII, Credo I;

Grad: Exsurge Domine [psalmodia, poza częściową intonacją i szczątkowym zakończeniem],
Tr: Ad te levavi (wg nut jedynie część intonacji i zakończenie (od części przed *) ostatniego wersu, reszta prostą psalmodią VIII tonu - jak zwykle nakazana przez Duszpasterza konieczność skrótów);
Of: Justitiae Domine;
Co: Passer invenit / ?
Ost. ewang.: Ave Regina coelorum.

Wrocław, kościół p.w. NMP na Piasku, IV Niedz. Wielkiego Postu ("Laetare"), 31 marca 2019, Msza Święta w Klasycznym Rycie Rzymskim, godz. 9:00; o: AS, s: KZ, TD, JĆ, AI; m: 9.

In: Laetare Ierusalem;

Missa XVII, Credo I;

Grad: Laetatus sum [psalmodia, poza częściową intonacją i szczątkowym zakończeniem],
Tr: Qui confidunt (wg nut jedynie część intonacji i zakończenie (od części przed *) ostatniego wersu, reszta prostą psalmodią VIII tonu - jak zwykle nakazana przez Duszpasterza konieczność skrótów);
Of: Laudate Dominum / O Krwi najdroższa (3 zwr.);
Co: Ierusalem quae aedificatur / Witam Cię witam (całość, dostojnie);

Adoracja Najśw. Sakramentu:
wystawienie: O zbawcza Hostyo (dostojnie);
Litania do Najśw. Sakramentu;
Przed tak wielkim Sakramentem (dostojnie)
Akty uwielbienia (recyt.)

Ost. ewang.: Ave Regina coelorum.
Wyjście Asysty: O Matko miłościwa (wersja popularna 5 zwr.).

Trzebnica, bazylika pw. św. Jadwigi i św. Bartłomieja, IV Niedz. Wielkiego Postu ("Laetare"), 31 marca 2019, Msza Święta w Klasycznym Rycie Rzymskim, godz. 14:30; o: AS, s: KZ, AK (Kantor), AI, + AS (dochodzący zza organów); m: 6.

Aspersja: Asperges me;
In: Laetare Ierusalem;

Missa XVII, Credo I;

Grad: Laetatus sum (AK),
Tr: Qui confidunt (AK);
Of: Laudate Dominum / O Krwi najdroższa (3 zwr.);
Co: Ierusalem quae aedificatur / Witam Cię witam (całość, dostojnie);

Ost. ewang.: Ave Regina coelorum.
Wyjście Asysty: O Matko miłościwa (wersja popularna 5 zwr.).

Bartek Żłobiński

Gliwice, kościół p.w. św. Michała Archanioła, IV Niedziela Wielkiego Postu, 31 marca 2019, Msza Święta w Klasycznym Rycie Rzymskim , godz. 14:30; organy i śpiew: BŻ

Aspersja: Asperges me.

In: Laetare;
Missa XVII, Credo III

Gr: Laetatus sum (ton psalmowy)
Tr: Qui confidunt (ton psalmowy)

Po podniesieniu: S. Moniuszko - Preludium nt. "Ojcze, Boże wszechmogący"

Of: Laudate Dominum / Jezu Chryste, Panie mily (3 zwr.)
Co: Ierusalem / Witam, Cię witam (3 zwr.)

Ost. Ewang.: Ave Regina coelorum;
Post Missam: J.S. Bach - Preludium c-moll BWV 549

knrdsk1

Wrocław, kościół p.w. NMP na Piasku, I Niedz. Pasyjna, 12 kwietnia 2019, Msza Święta w Klasycznym Rycie Rzymskim, godz. 9:00; o: AS, s: KZ, AI, KB; m: 12.

Przed Mszą: Zawitaj Ukrzyżowany (4 zwr.)
Aspersja: Asperges me (z rozpędu dodano Gloria Patri którego nie powinno już być)

In: Judica me Deus (sine Gloria),
Missa XVII, Credo I;

Grad: Eripe me Domine [psalmodia, poza częściową intonacją i szczątkowym zakończeniem]
Tr: Saepe expugnaverunt me (wg nut jedynie część intonacji i zakończenie ostatniego wersu, reszta wersów solemną psalmodią VIII tonu, jak zwykle konieczność skrótu ze względu na bliskość kolejnej Mszy);
Of: Confitebor tibi Domine / Ogrodzie Oliwny (4 zwr.);
Co: Hoc corpus / Rozmyślajmy dziś (13 zwr.);

Zakończenie: Ave Regina coelorum.
Wyjście asysty: Jezu Chryste Panie miły (całość).

Bartek Żłobiński

Gliwice, kościół p.w. św. Michała Archanioła, I Niedziela Pasyjna, 7 kwietnia 2019, Msza Święta w Klasycznym Rycie Rzymskim, godz. 14:30; organy i śpiew: BŻ

Aspersja: Asperges me.

In: Judica me Deus;
Missa XVII, Credo III

Gr: Eripe me Domine (ton psalmowy)
Tr: Saepe expugnaverunt me (ton psalmowy)

Po podniesieniu: cisza

Of: Confitebor tibi Domine / "Krzyżu święty nade wszystko" (3 zwr.)
Co: Hoc corpus / "O krwi najdroższa" (2 zwr.)

Ost. Ewang.: Ave Regina coelorum;
Post Missam: "Któryś za nas cierpiał rany" (3 razy)

Kefasz

Cytat: knrdsk1 w 07-04-2019, 12:48:08

Aspersja: Asperges me (z rozpędu dodano Gloria Patri którego nie powinno już być)


Cytat: Bartek Żłobiński w 09-04-2019, 07:11:39

Aspersja: Asperges me.

Czy panowie śpiewali w tonie czwartym przypadającym na okres męki pańskiej?



Cytat: knrdsk1 w 07-04-2019, 12:48:08
Grad: Eripe me Domine [psalmodia, poza częściową intonacją i szczątkowym zakończeniem]
Tr: Saepe expugnaverunt me (wg nut jedynie część intonacji i zakończenie ostatniego wersu, reszta wersów solemną psalmodią VIII tonu, jak zwykle konieczność skrótu ze względu na bliskość kolejnej Mszy);

O! czyli pojawiła się argumentacja dla tego stanu rzeczy.
Pozwolę sobie zapytać - ile trwa kazanie? i co bywa ważniejsze - ile trwają ogłoszenia?


Cytat: Bartek Żłobiński w 09-04-2019, 07:11:39

Gr: Eripe me Domine (ton psalmowy)
Tr: Saepe expugnaverunt me (ton psalmowy)

Czemu tak?
Pomniki tradycji śpiewaczej:
śpiewniki -> http://chomikuj.pl/Pjetja   !  11-II-14  !
1.Zbiór Pieśni Nabożnych=Śpiewnik Pelpliński=Keller
2.Śpiewnik Kościelny - Mioduszewski, Siedlecki
3.Cantionale ecclesiasticum - różne
4.książki dla kantorów i organistów
prócz tego; ministrantura, liturgika, łacina

Bartek Żłobiński

Cytat: Kefasz w 11-04-2019, 10:19:01

Cytat: Bartek Żłobiński w 09-04-2019, 07:11:39

Gr: Eripe me Domine (ton psalmowy)
Tr: Saepe expugnaverunt me (ton psalmowy)

Czemu tak?

Ponieważ:
1) Taki był zwyczaj praktykowany przez poprzedniego organistę (lub inne skrócone wersje)
2) Celebrans preferuje jego zachowanie
3) Śpiewając sam, nie chcę robić solowego popisu, który zresztą niweluje podział na część śpiewaną przez całość scholi i wersety

Bartek Żłobiński

Cytat: Kefasz w 11-04-2019, 10:19:01


Cytat: Bartek Żłobiński w 09-04-2019, 07:11:39

Aspersja: Asperges me.

Czy panowie śpiewali w tonie czwartym przypadającym na okres męki pańskiej?


Nie, ponieważ wierni ledwie wyrabiają najprostsze śpiewy gregoriańskie, a byłoby niewłaściwe śpiewanie jeszcze tego samemu.

PS W jakim wydaniu podano, że w tonie 4. przypada na okres Męki Pańskiej?

Bartek Żłobiński

Gliwice, kościół p.w. św. Michała Archanioła, II Niedziela Pasyjna (Niedziela Palmowa, 14 kwietnia 2019, Msza Święta w Klasycznym Rycie Rzymskim, godz. 14:30; organy i śpiew: BŻ

Poświęcenie palm (przed kościołem): Hosanna filio David
Rozdanie palm (de facto pokropienie przyniesionych przez wiernych): Pueri Hebraeorum, portantes (wierni naprzemian z wersami kantorskimi Ps 23; 1,2,7)
Procesja z palmami (de facto procesyjne wejście do kościoła): Gloria Laus (powtarzane przez wiernych naprzemian z wersami kantorskimi: Israel es tu Rex, Coetus in excelsis, Plebs Hebraea tibi)

In: Domine, ne longe;
Missa XVII, Credo III

Gr: Tenuisti (ton psalmowy)
Tr: Deus, Deus Meus (ton psalmowy)

Pasja: czytana przez celebransa po polsku

Po podniesieniu: cisza

Of: Improperium / "Krzyżu Chrystusa bądźże pochwalony" (3 zwr.)
Co: Pater si non potest / "Witam Cię, witam" (2 zwr.)

Ost. Ewang.: Ave Regina coelorum;
Post Missam: "Króla wznoszą się znamiona" (na 3/4, 3 zwr.)

knrdsk1

Wrocław, kościół p.w. NMP na Piasku, Niedziela Palmowa, 14 kwietnia 2019, Msza Święta w Klasycznej Formie Rytu Rzymskiego, godz. 18:00; Cel: IB; D: MrcSt; SD - br. KarolM. SDS; org.: TN, s: KZ, TD, AK, JĆ, AI, KB, (+ Kamil Sm. do pocz. Mszy); ministrantów + Gości ok. 30, w tym 5 lub 6 duchownych, 4 w biretach)

-Wyjście procesyjne na plac przed kościołem: Hosanna filio David / Ps. 117 (6 lub 8 wersów parami - KZ+AK);
-święcenie palm;
-Dystrybucja palm: Pueri Hebraeorum (ramos) + psalm 23 (całość przepisowych wersów; na przyszłość można by całość psalmu bo zabrakło śpiewu) / Pueri Hebraeorum (vestimenta) + psalm 46 (całość przepisowych wersów) [przydałyby się jeszcze ze 2 pary wersów bo końcówka dystrybucji przebiegła w ciszy];
Procesja do drzwi kościoła: Occurunt turbae / Cum angelis et pueris [AK (kantor) + reszta scholi bez KZ i AI];
Po dojściu procesji do drzwi, kantorzy (KZ + AI) ze środka zza drzwi zamkniętych ale z mikrofonem: Gloria laus et honor (całość);
Po uderzeniu krzyżem w drzwi i ich otwarciu, w czasie dojścia procesji do praesbiterium: ant. Ingrediente [dodany jakoby drugi wers po zakończeniu, celem przedłużenia śpiewu - od "Hebraeorum pueri" z końcówką "cum ramis" dla dojścia procesji]

Przebieranie szat: organy;

In: Domine, ne longe;
Missa XVII, Credo I;

Gr: Tenuisti (psalmodią - na polecenie Celebransa);
Tr: Deus, Deus meus [całość psalmodią (KZ/AK) poza intonacją (KZ) i ostatnim wersem (KZ+AK, po * reszta Scholi), które były wg nut];
Pasja: śpiewana, po polsku (I: X. Marcin Sternal, E: AK, S: Marek Skar.);

Of: Improperium / Jezu Chryste Panie miły (4 lub 5 zwr);
Co: Pater si non potest / Krzyżu święty (8 zwr.) / Ogrodzie Oliwny (5 lub 6 zwr.);
P.M.: Ave Regina Coelorum;
Wyjście Asysty - org. (impr. "Króla wznoszą się znamiona")

Kefasz

Cytat: Bartek Żłobiński w 14-04-2019, 18:40:58
3) Śpiewając sam, nie chcę robić solowego popisu, który zresztą niweluje podział na część śpiewaną przez całość scholi i wersety
Ten podział jest do niezrealizowania śpiewając samodzielnie. Dlatego nie śpiewam odpowiedzi chóru - ofertorium śpiewam w całości lecz bez responsów.
Pomniki tradycji śpiewaczej:
śpiewniki -> http://chomikuj.pl/Pjetja   !  11-II-14  !
1.Zbiór Pieśni Nabożnych=Śpiewnik Pelpliński=Keller
2.Śpiewnik Kościelny - Mioduszewski, Siedlecki
3.Cantionale ecclesiasticum - różne
4.książki dla kantorów i organistów
prócz tego; ministrantura, liturgika, łacina

Kefasz

Łowicz. Z nut piotrkowczyka zgodnie z rytuałem polskim. Byłem jedynym kantorem.

Osanna filio David
Collegerunt z uroczystym enchemata w 2 tonie
Pueri Hebreorum portantes  ps 1 vers Domini est terra et plenitudo ejus + Pueri Hebreorum vestimenta
procesja: Ante sex dies.
Gloria laus całe przy drzwiach. Ja w środku ksiądz na zewnątrz odśpiewywał.
Pueri oba bez psalmu.

Scriptum est enim z biciem palmą
Podnoszenie krzyża i śpiew O Crux ave jeden raz, tekst sprzed deformy Urbana8.

Wchodząc do prezbiterium i przebierając się do mszy - Ingrediente.

Ordynarja passyjne z piotrkowczyka. C:3

I:Domine ne longe
G:Tenuisti
T: Deus deus meus - CAŁE Z NUT
O:Improperium z wersami kantorskimi bez responsów. Nuty z Grazu
Podniesienie - Któryś za nas cierpiał ran x3
C:Pater si non potest - z wersami z psalmu 22
Benedicamus nr 1 na niedziele postu.
Jezu Chryste Panie miły
Pomniki tradycji śpiewaczej:
śpiewniki -> http://chomikuj.pl/Pjetja   !  11-II-14  !
1.Zbiór Pieśni Nabożnych=Śpiewnik Pelpliński=Keller
2.Śpiewnik Kościelny - Mioduszewski, Siedlecki
3.Cantionale ecclesiasticum - różne
4.książki dla kantorów i organistów
prócz tego; ministrantura, liturgika, łacina

knrdsk1

Wielki Poniedziałek na Piasku we Wrocławiu, KRR, (15 kwietnia 2019, 19:00), C: X Bartosz Dulęba, org. T.N., s: KZ, AI; m: ~15.

In: Judica, Domine;
Msza XVIII (sine Credo);
Gr: Exsurge Domine (psalmodia-nakaz duszpasterza);
Tr: Domine, non secundum (antyf i 1. wers psalmodią - nakaz duszp., 2. wers z klęknięciem - wg nut);
Off: Eripe me / Ach mój Jezu (ok. 8 zwr.)
Co: Erubescant / Zawitaj Ukrzyżowany (całość)
Ex: Króla wznoszą się znamiona (całość).

knrdsk1

Wielki Wtorek na Piasku we Wrocławiu, 16 kwietnia 2019, 19:00, KRR, C: X Jacek SDS, org: T. N.; s: KZ, AK, AI + Bartł. Gancz.; m: 15 + 1 gość (br. Marcin SDS) w chórze.

In: Nos autem;
Msza XVIII;
Gr: Ego autem (wg nut (AK));
Pasja wg Św. Marka, śpiewana [I: X Jacek SDS od ołtarza, N: Piotr Mat., S: AK od pulpitu](łac., na Północ);
Off: Custodi me / Krzyżu święty (6 zwr.);
Co: Adversum me / Ludu mój ludu (6 zwr.)
Ost. Ewang.: Jezu Chryste Panie miły (całość)

knrdsk1

Wielka Środa, KRR na Piasku we Wrocławiu (17 kwietnia 2019, 19:00), C: X Mateusz IBP, Org: T.N., s: KZ, AK, JĆ, AI; ministr: 17

In: In nomine Domini;
Msza XVIII;
Gr: Ne avertas (psalmodią);
Tr: Domine, exaudi [tonem psalmowym, poza intonacją i ostatnim wersem (AK)];
Pasja wg Św. Łukasza, śpiewana (I: X Mateusz IBP, N: Bartł. Gancz, S: AK) (łac., od pulpitu);
Off: Domine, exaudi / Jezu Chryste Panie miły (3 zwr.)
Co: Potum meum / Ogrodzie Oliwny (8 zwr.)
Wyjście: Któryś za nas (3x).

knrdsk1

Wrocław, kościół p.w. NMP na Piasku, Wielki Czwartek (18 IV 2019), godz. 20:00, KRR Solemna '62:
C: X IrBak, D X Mateusz IBP, SD: Łuk.Wol; Org: AdSt / s: KZ i AI oraz w cywilu AK i AdStan + MCzap w exorasonie; m: 25

In: Nos autem,
Missa VIII (także Sanctus i Agnus, to ostatnie 3 x "miserere nobis"");

Gr: Christus factus est (wg neum) (KZ, AK);
Of: Dextera Domini / Ogrodzie Oliwny (6 lub 7 zwr);
Co: Dominus Jesus postquam coenavit (z wersami) / O Krwi najdroższa (4 zwr.) / Duszo Chrystusowa;
Procesja z Najśw. Sakramentem (w puszce pod welonem): Sław języku (1 raz, wskutek skróconej drogi z powodu trwającego remontu pn nawy).

Obnażenie głównego ołtarza - Ps. 21 recto tono na 2 chóry - KZ+AI / AK+MCz+AdSt.

Mandatum:
1) odśpiewanie ponowne Ewangelii - Diakon;
2) I. Mandatum novum do vobis,
3) II. Postquam surrexit Dominus
4) III. Dominus Jesus postquam coenavit
5) VIII. Ubi caritas (całe).
Dialogi kończące, oracja, wyjście Asysty w ciszy.

knrdsk1

Wielki Piątek, Kościół p.w. NMP na Piasku, Wrocław, 19 IV 2019, godz. 20:30, liturgia w KRR; C: X Mateusz IBP (X. Ireneusz w chórze); S: KZ, AI, Ad SKO, MatPig, PiotrMat (m) + Marek Cz w exorasonie; cywilnie AK, DamWittch, KOch.; m: bez liku.

Tr. 1: Domine audivi [poza intonacją i ostatnim wersem śpiewanymi wg nut (KZ), reszta psalmodycznie (KZ/AK)];
Tr. 2. Eripe me, Domine [poza intonacją i ostatnim wersem śpiewanymi wg nut (AK), reszta psalmodycznie (KZ/AK)];
Pasja - śpiewana, j.pol. od pulpitu (E: Bartł. Gancz., Xp: X Mateusz IBP, S: MichSiem);

Odsłonięcie Krzyża: Ecce lignum crucis (wersja neumowa łacińska);
Improperia [Popule meus (KZ, AK, AI) - Quia eduxi te (MatP, AdSKO, PiotrW) - Quid ultra (KZ,AK,AI)],  Hagios o Theos (KZ,AI,AK)/ Sanctus Deus (MatP., AdSKO, PiotrW.) /x3
Adoracja Krzyża: Ludu mój ludu (12 zwrotek);

Przyniesienie Najśw. Sakramentu przed Komunią z Ciemnicy: Adoramus te Christe - Per lignum - Salvator mundi (KA+AK) / Vexilla Regis;
Co: Krzyżu święty (10 zwr.) / Jezu Chryste Panie miły [za nie-, za nie-sprawiedliwość moję] (5 zwr.)

Procesja do Grobu: Odszedł Pasterz od nas (całość, 5 zwr.).